14 Şubat 2016 Pazar

Red Musk

Yaşasın indirimli parfümler günü!!! Ay pardon yanlış oldu galiba sevgililer günü
diyecektim:D
Benim için bu yıl sevgililer günü = indirimler günü oldu:D Hemeen koştum bu muhteşem parfümü aldım. Aslında uzun zamandır aklımdaydi ama hiç parfüm insanı değilimdir. Daha çok koltuk altı roll-on kadınıyımdır:D öyle bir tür oluşturdum kendimce. Herneyse efendim bu avuçici kadarcık 30ml parfüm 40tl gibi bi fiyata düşmüştü. İçinde hiç ciçeksi koku yokmuş. Tütün tarçın ve misk varmış. Kış ayları için uygun bir parfüm yazın insanı bayar diye düşünüyorum. Ve çok kalıcı. Saatler sonra bile hareket ettiğinizde o havanın dağılmasıyla burnunuza kokusu geliyor. Benim yaz ayına kadar favori parfümüm bu olacak gibi görünüyor. Birde black musk çıktı yeni sayılır. Onu da çok merak ediyorum ama artık başka bahara kısmetse:D
Sizin içinde çiçek olmayan ferah-temiz yada kadınsı favori parfümleriniz nelerdir?

2 yorum: