28 Haziran 2015 Pazar

Fon Müziği : Lana Del Rey- West Coast

        Bugün biraz çekip gitmekten konuşmak istiyorum konunun sonu nereye gider emin değilim:) Her zaman olmasa bile hayatımızın belli dönemlerinde her şeyi,herkesi bırakıp gitmeyi istemişizdir.Yok ben istemedim hayat şartlarım hep gıcırs gitti diyen yoktur dimi :D Varsa uzaklaşsın ben kovalamadan.^^
       Birgün birşey olur kendimizden sıkılırız,kötü bir olay yaşarız ya da ne bileyim en yakınlarımız canımızı yakar işte o an gitmek istersiniz. Tabi canınız yandığında intikam manyağı birine dönüyorsanız kalıp savaşabilirsiniz:D.   Ben öyle değilim ne yazık ki :/ Çekip gitsem yeni bir hayat kursam, sıfırdan başlasam.. Bu sefer hayatıma beni üzen insanları sokmasam, yeni bir ben olsam, arkama dönüp bakmasam..Canım yandığında hemen kaçarım. Kendi içime kapanır aklımdan bu cümleleri geçiririm
       Şimdi ne oldu da bu konuyu açtın Penthosun Yandaşı hayırdır inşallah kız! derseniz eğer, ayağıma öylece çekip gitme fırsatı geldi derim bende size :D  Peki benim ilk tepkim ne oldu? Hayır ya ben gitmem!( Bu kısa ve öz yanıt aslında içinde yusuf yusuflar, panik ataklar, özgüvensizlikler barındırıyor)
        Anladım ki ben sadece hayatımdan şikayetçiyim. Ve şikayet etmeyi seviyorum. Çünkü ne zaman düzeltme fırsatı yakalasam hayır deyip  bir kenara itiyorum. Değişime asla açık olmadan sürekli aynı çizgiden gidip aynı şikayetleri ediyorum. Birşeyleri ya değiştirmekten korkuyorum ya da deneyip başarısız olmaktan korkuyorum. Hangisi olduğunu çözemedim. Çözersem yazarım bir ara.
        Birde bu fırsat önüme sürüldüğünden beri düşünmeye çalışıyorum. Tam olarak emin değilim ama gitsek de olduğumuz yerde kalsak da içimizde bir şeyler değişmediği sürece hayatımızda değişmeyecek gibi geliyor. Yani yeni insanlar tanıyabiliriz yeni bir işimiz yeni bir çevremiz olabilir. Ama dünyayı algılama biçimimiz, insanlara bakış açımız aynıysa ne farkeder ki? Yine aynı mutsuzluklarla yine aynı sıkıntılarla baş başa kalmaz mıyız? Ama bir yandan da eski olan her şeyi arkada bırakınca algılarımız daha kolay şekilde istediğimiz yönde şekil almaz mı ya da şöyle söyleyeyim bir şeyleri değiştirmek daha kolay olmaz mı?
        Kafam karıştı bak yine :( Ben en iyisi sıcak bir çay alıp her şeyin hayırlısı cınım ya yapmacıklığıyla bu yazımı bitireyim:P Sizlerin de yorumlarınızı ve engin tecrübelerinizi merak ediyorum doğrusu^^


not: Başlığa karar veremediğim zamanlarda fon müziği yazmaya karar verdim. Ama link koymaya üşendim.Çünkü çok tembelim. Onuda siz bulun canım-,- Okuduğunuz için teşekkürler!

7 yorum:

  1. İnsan kendinden kaçamadığı sürece mekan değişiklikleri işe yaramaz onu bilir onu söylerim. Lüzumsuz seyahatlere gerek yok, kafa değişmediği sürece...
    (Bu cümleleri yazının ortasında okumayı bırakıp yazdım. :D)

    Ha ama hayırlı bir seyahat olacaksa, hayatımda olumlu değişiklikler olacaksa yaparım ya. Özgüven bende de yok ama bir yerden şu özgüvensizliğin başını ezmeye çalışmak gerek. ^^

    Neyse, Allah karar vermede yardımcı olsun sana. :D

    YanıtlaSil
  2. Tek şikayetçi sen değilsin fakat şikayete rağmen değiştirmeyen olabilirsin belki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tembel ve korkak karakterim sağolsun ^^

      Sil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım.Bana da beklerim :)
    somurtkansirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de kalıp savaşmaktansa çekip gidicilerdenim :)
    Ama bir bardak çay iyi gelir her şeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmek iyidir. Ama ikide bir arkaya dönüp bakılcaksa olmaz :) Ben sık sık arkaya bakanlardanım-,-

      Sil